Как устроена и работает молитва (продолжение)
Дата: 27/07/2014

Акафист Иисусу Сладчайшему. Покажем, как движется в духовном мире сознание человека, читающего традиционный текст Акафиста.

Построим для Акафиста функцию восприятия или ощущения духовности, энергии Света, заложенной в каждом кондаке и икосе. По горизонтальной оси расположим следующие  в порядке номеров друг за другом кондаки и икосы. По вертикальной оси от нуля вверх отложим уровни гармонии для измерения состояния сознания (в этих единицах) при чтении текста.  Затем в каждом из стихов отметим точками уровень его восприятия или нравственность и соединим эти точки. Получаем ломаную линию, соединяющую точки восприятия стихов. (рис 3) Что она показывает?

Первый же стих (кондак 1) бросает читающего Акафист человека на самое дно ада. Причина – слово «раб». Для христианских молитв это – общее место, норма. Унизить человека больше, чем это делается словом «раб», невозможно. Затем восприятие до 7-го икоса поднимается вверх, достигая Земли Обетованной (8 уровень), но остаётся рабским, а сознание читающего остаётся паразитическим, не достигая 10-го уровня гармонии.

Все икосы и кондаки от седьмого до 13-го включительно дают возможность пережить духовный подъём при попадании в область райского сознания, а повторение первого икоса позволяет пережить подъём до 22-го уровня гармонии. Эти стихи позволяют получить Акафисту высокую духовную оценку и силу воздействия на сознание христианина, которыми он славится. Затем, посредством повторения первого кондака, молящегося, пережившего духовный подъём, снова опускают в ад до второго уровня гармонии (место христианина – в аду). Сознание возвращено на рабское место. Тем не менее, пережитый духовный подъем оставляет неизгладимый след в сознании. Молитва, замыкающая Акафист, поднимает читающего в рай до 16-го уровня гармонии, практически, на всё время молитвы, за исключением трёх провалов, причём последний является окончанием молитвы, т.е. сознание человека отправляют туда, откуда взяли. Тем не менее, среднее воздействие Акафиста оказывается на 11-ом уровне.

Вот такие интересные результаты принесло исследование Акафиста Иисусу Сладчайшему. Теперь, увидев недостатки Акафиста, т.е. места провалов восприятия, и, не трогая содержащегося в Акафисте мировоззрения, давайте просто уберём «провалы». Заменим «раба» на «чадо» и уберём другие провалы так, чтобы сознание по преимуществу поднималось, а не падало. Получим такой текст.

 

Акафист Иисусу Сладчайшему   (переработанный с «помилуй мя»)


Кондак 1

Воз­бра́н­ный Вое­во́­до и Бла́же, темноты́ по­бе­ди́­те­лю, я́ко воше́дше во ве́чную жи́­знь, по­хва́ль­ная вос­пева́ю Ти, ча́­до Твоё; но, я́ко име́яй ми­ло­се́р­дие не­из­ре­че́н­ное, от вся́­ких мя бед сво­бо­ди́, зо­ву́­ща: Иису́­се, Сы́­не Бо́­жий, по­ми́­луй мя.

Икос 1

Вседержи́тель, А́н­ге­лов Тво́р­че, от­ве́р­зи ум мой и язы́к на по­хва­лу́ пре­чи́с­та­го Тво­его́ име́­не, я́ко­же глу­хо́­му и гуг­ни́­во­му дре́в­ле слух и язы́к от­ве́рзл еси́, и, гла­го́­ла­ше зо­вы́й та­ко­ва́я:

Иису́­се пре­чу́д­ный, а́н­ге­лов удив­ле́­ние; Иису́­се ­ве́ч­ный, всех спа­се́­ние; Иису́­се пре­чест­ны́й, де́в­ствен­ных це­ло­му́д­рие; Иису́­се пре­ми­ло­се́р­дый, по́ст­ни­ков воз­дер­жа́­ние; Иису́­се пре­си́ль­ный, пра­ро­ди́­те­лей из­бав­ле́­ние. Иису́­се пре­сла́д­кий, па­три­а́р­хов ве­ли­ча́­ние; Иису́­се пре­сла́в­ный, ца­ре́й укреп­ле́­ние. Иису́­се пре­лю­би́­мый, про­ро́­ков ис­пол­не́­ние; Иису́­се пре­сла́­дост­ный, пре­по­до́б­ных ра́­до­ва­ние; Иису́­се пре­ди́в­ный, кре́­пос­те наше. Иису́­се пре­ти́­хий, мо­на́­хов ра́­дос­те; Иису́­се пре­ми́­ло­сти­вый, пре­сви́­те­ров сла́­дос­те. Иису́­се, Сы́­не Бо́­жий, по­ми́­луй мя.

Кондак 2

Ви́­дя вдо­ви́­цу зе́ль­не пла́­чу­щу, Бла́же, я́ко­же бо тог­да́ уми­ло­се́р­див­ся, сы́­на ея́ вос­кре­си́л; си́­це и о мне уми­ло­се́р­ди­ся, Че­ло­ве­ко­лю́б­че, вос­кре­си́ ду́­шу мою́, зо­ву́­щую: Алли­лу́иа.

Икос  2

Ра́­зум непо́нятый ра­зу­ме́­ти Фи­ли́пп ища́, Вседержи́тель, по­ка­жи́ нам От­ца́, гла­го́­ла­ше; Ты же к не­му́: то­ли́­кое вре́­мя сый со Мно́ю, не по­зна́л ли еси́, я́ко Оте́ц во Мне, и Аз во От­це́ есмь? Те́м­же, Не­из­сле́­до­ван­не, с любо́вью зо­ву́ Ти:

Иису́­се, Бо́­же пред­ве́ч­ный; Иису́­се, Ца­рю́ пре­си́ль­ный. Иису́­се, Вла­ды́­ко дол­го­тер­пе­ли́­вый; Иису́­се, Спа́­се пре­ми́­ло­сти­вый. Иису́­се, хра­ни́­те­лю мой пре­бла­ги́й; Иису́­се, очи́с­ти мя́. Иису́­се, оты­ми́ без­за­ко́­ния моя́; Иису́­се, от­пус­ти́ оши́бки моя́. Иису́­се, на­де́ж­до моя́, не оста́­ви ме­не́; Иису́­се, по­мо́щ­ни­че мой, не от­ри́­ни ме­не́. Иису́­се, Со­зда́­те­лю мой, не за­бу́­ди ме­не́; Иису́­се, Па́­сты­рю мой, не по­гу­би́ ме­не́. Иису́­се, Сы́­не Бо́­жий, по­ми́­луй мя.

Кондак 3

Си́­лою свы́­ше апо́с­то­лы об­ле­ки́й, Иису́­се, во Иеру­са­ли́­ме се­дя́­щия, об­ле­цы́ и ме­не́, об­на­же́н­на­го от вся́­ка­го бла­го­тво­ре́­ния, теп­ло­то́ю Ду́­ха Свя­та́­го Тво­его́. Я же воспева́ю с лю­бо́­вию к Те­бе́: Алли­лу́иа.

Икос  3

Име́яй бо­га́т­ство ми­ло­се́р­дия, мы­та­ри́ и гре́ш­ни­ки, и не­ве́р­ныя при­зва́л еси́, Иису́­се; не пре́­зри и ме­не́ ны́­не, но, я́ко мно­го­це́н­ное ми́­ро, при­ими́ песнь сию́:

Иису́­се, си́­ло не­по­бе­ди́­мая; Иису́­се, ми́­лос­те без­ко­не́ч­ная. Иису́­се, кра­со­то́ пре­све́т­лая; Иису́­се, лю­бовь наша. Иису́­се, Сы́­не Бо́­га Жи­ва́­го; Иису́­се, по­ми́­луй мя. Иису́­се, услы́­ши мя; Иису́­се, очи́с­ти мя. Иису́­се, нау­чи́ мя; Иису́­се, осве­ти́ мя. Иису́­се, очи́с­ти мя; Иису́­се, воз­ве­ди́ мя. Иису́­се, Сы́­не Бо́­жий, возлюби́ мя.

Кондак 4

Бу́­рю внутрь име́яй су­мни́­тель­ных по­мыш­ле́­ний, утопа́­ше Петр; уз­ре́в же во пло́­ти Тя су́­ща, Иису́­се, и по во­да́м хо­дя́­ща, по­зна́ Тя Бо́­га и́с­тин­на­го и, ру­ку́ спа­се́­ния по­лу­чи́в, ре­че́: Алли­лу́иа.

Икос  4

Слы́­ша сле­пы́й ми­мо­хо­дя́­ща Тя, Сына Божияф, пу­те́м во­пия́­ше: Иису́­се, Сы́­не Да­ви́­дов, по­ми́­луй мя! И, при­зва́в, от­ве́рзл еси́ о́чи его́. Про­све­ти́ о́чи мы́с­лен­ныя серд­ца́ и ме­не́, воспева́ю­ща Ти и гла­го́­лю­ща:

Иису́­се, вы́ш­них Со­зда́­те­лю; Иису́­се, ни́ж­них Ис­ку­пи́­те­лю. Иису́­се, всея́ живо́го укра­си́­те­лю. Иису́­се, ду́­ши моея́ уте́­ши­те­лю; Иису́­се, ума́ мо­его́ про­све­ти́­те­лю. Иису́­се, серд­ца́ мо­его́ ве­се́­лие; Иису́­се, те́­ла мо­его́ здра́­вие. Иису́­се, Спа́­се мой, спа­си́ мя; Иису́­се, све́­те мой, про­све­ти́ мя. Иису́­се, му́­ки вся́­кия из­ба́­ви мя. Иису́­се, Сы́­не Бо́­жий, по­ми́­луй мя.

Кондак  5

Бо­го­то́ч­ною Кро́­вию я́ко­же ис­ку­пи́л еси́ нас дре́в­ле от кля́т­вы за­ко́н­ныя, Иису́­се, си́­це из­ми́ нас от се́­ти, и блу́д­ных на­важ­де́­ний, и злых уны́­ний, воспева́ю­ща Ти: Алли­лу́иа.

Икос  5

Ви́­дев­ше о́т­ро­цы во о́б­ра­зе че­ло­ве́­чес­тем Со­зда́в­ша­го ру­ко́ю че­ло­ве́­ка, и Вла­ды́­ку ра­зу­ме́в­ше Его́, по­тща́­ша­ся ве́твь­ми уго­ди́­ти Ему́, оса́н­на воспева́ю­ща. Мы же песнь при­но́­сим Ти, гла­го́­лю­ще:

Иису́­се, Бо́­же и́с­тин­ный; Иису́­се, Сы́­не Да­ви́­дов. Иису́­се, Ца­рю́ пре­сла́в­ный; Иису́­се, А́гн­че не­по­ро́ч­ный. Иису́­се, Па́­сты­рю пре­ди́в­ный; Иису́­се, хра­ни́­те­лю во мла́­до­сти мое́й. Иису́­се, кор­ми́­те­лю во ю́нос­ти мое́й; Иису́­се, по­хва­ло́ в ста́­рос­ти мое́й. Иису́­се, на­де́ж­де в сме́р­ти мое́й; Иису́­се, жи­во­те́ по сме́р­ти мое́й. Иису́­се, уте­ше́­ние мое́ на су­де́ Тво­е́м; Иису́­се, же­ла́­ние мое́, не по­сра­ми́ ме­не́ тог­да́. Иису́­се, Сы́­не Бо́­жий, по­ми́­луй мя.

Кондак  6

Про­по­ве́д­ник бо­го­но́с­ных ве­ща́­ние и гла­го́­лы ис­пол­ня́я, Иису́­се, на зем­ли́ я́вль­ся и с че­ло­ве́­ки по­жи́л, и бо­ле́з­ни на́­ша подъ­я́, от­ню́­ду­же ра́­на­ми Тво­и́ми мы ис­це­ле́в­ше, воспева́ем Ти́: Алли­лу́иа.

Икос  6

Воз­сия́ все­ле́н­ней про­све­ще́­ние и́с­ти­ны Твоея́, и отвергнув лесть всякую: и́до­ли бо, Спа́­се наш, отстают не тер­пя́­ще кре́­пос­ти Твоея́. Мы же, спа­се́­ние по­лу­чи́в­ше, воспева́ем Ти́:

Иису́­се, и́с­ти­но, лесть от­вергающий; Иису́­се, све́­те, пре­вы́ш­ший всех све́т­лос­тей. Иису́­се, Ца­рю́, пре­мо­га́­яй всех кре́­пос­ти; Иису́­се, Бо́­же, пре­бы­ва́яй в ми́­лос­ти. Иису́­се, Хле́­бе Жи­во́т­ный, на­сы́­ти мя; Иису́­се, ис­то́ч­ни­че ра́­зу­ма, на­по́й мя. Иису́­се, оде́ж­до ве­се́­лия, оде́й мя; Иису́­се, по­кро́­ве ра́­дос­ти, по­кры́й мя. Иису́­се, по­да́­те­лю про­ся́­щим, даждь мне; Иису́­се, об­ре́­те­ние и́щу­щим, об­ря́­щи ду́­шу мою́. Иису́­се, от­вер­зи́­те­лю тол­ку́­щим, от­ве́р­зи се́рд­це мое́; Иису́­се, Ис­ку­пи́­те­лю гре́ш­ных, очи́с­ти мя́. Иису́­се, Сы́­не Бо́­жий, по­ми́­луй мя.

Кондак  7

Хо­тя́ со­кро­ве́н­ную та́й­ну от ве́­ка от­кры́­ти, я́ко ов­ча́ на за­ко­ле́­ние ве­де́н был еси́, Иису́­се, и я́ко а́г­нец пря́­мо стри­гу́­ща­го его́ без­гла́­сен, и я́ко Бог из ме́рт­вых вос­кре́сл еси́, и со сла́­вою на не­бе­са́ воз­не́сл­ся еси́, и нас со­воз­дви́гл еси́, воспева́ю­щих: Алли­лу́иа.

Икос  7

Ди́в­ную по­ка­за́ живый, яв­ле́й­ся Тво­ре́ц нам: без се́­ме­не от Де́­вы во­пло­ти́­ся, пе­ча́­ти не ру­ши́в, вос­кре́­се, и ко апо́с­то­лом, две́­рем за­тво­ре́н­ным, с пло́­тию вни́­де. Мы воспеваем: Иису́­се, Сло́­ве всеобъемлюще; Иису́­се, Сло́­ве всезначаще. Иису́­се, му́­дро­сте бесконечная. Иису́­се, Бо­жест­во́ воссиявшее; Иису́­се, ца́рст­во не­по­бе­ди́­мое; Иису́­се, вла­ды́­чест­во без­мерное. Иису́­се, кре́­пос­те вы­со­ча́й­шая; Иису́­се, вла́­сте ве́ч­ная. Иису́­се, Спа́­се мой, спа­си́ мя. Иисусе, Сы­не Божий, по­милуй мя. Иису­се, Твор­че мой, навчи мя.

Кондак  8

Радостно Бо́­га во­че­ло­ве́ч­ша­ся ви́­дя­ще, посреди су́ет­на­го ми́­ра ум на Бо­жест­вен­ная воз­ло­жим. Се­го́ бо ра́­ди Бог на зе́м­лю сни́­де, да нас на не­бе­са́ воз­ве­де́т, во­певающих Ему́: Алли­лу́иа.

Икос  8

Весь бе в ни́ж­них, и вы́ш­них ни­ка́­ко­же от­сту­пи́ Не­ис­че́т­ный, ег­да́ во́­лею нас ра́­ди по­стра­да́, и воскресением своим открыв нам путь и жи­во́т да­ро­ва́ пою́­щим:

Иису́­се, сла́­дос­те сер­де́ч­ная; Иису́­се, кре́­пос­те те­ле́с­ная. Иису́­се, све́т­лос­те ду­ше́в­ная; Иису́­се, быс­тро­то́ у́м­ная. Иису́­се, ра́­дос­те со́­вест­ная; Иису́­се, на­де́ж­до из­ве́ст­ная. Иису́­се, па́­мя­те пред­ве́ч­ная; Иису́­се, по­хва­ло́ вы­со́­кая. Иису́­се, сло­во пре­воз­не­се́н­ное; Иису́­се, же­ла́­ние мое́, не от­ри́­ни ме­не́. Иису́­се, Спа́­се мой, спа­си́ ме­не́. Иису́­се, Сы́­не Бо́­жий, по­ми́­луй мя; Иису́­се, Па́­сты­рю мой, поведи ме­не́.

Кондак  9

Все ес­тес­тво́ а́н­гель­ское без­пре­ста́­ни сла́­вит пре­свя­то́е и́мя Твое́, Иису́­се, на не­бе­си́: Свят, Свят, Свят, воспеваю­ще; мы же, на зем­ле уст­а́­ми своими воспеваем Ти: Алли­лу́иа.

Икос  9

Ве­ти́я мно­го­ве­ща́н­ны, мы видим в Те­бе́, Иису́­се, Спа́­се наш. Не­до­уме́­ют бо гла­го́­ла­ти, ка́­ко Бог не­пре­ло́ж­ный и че­ло­ве́к со­вер­ше́н­ный пре­бы­ва́е­ши? Мы же та́ин­ству воспринявши, во­певаем ве́р­но:

Иису́­се, Бо́­же пред­ве́ч­ный; Иису́­се, Ца­рю́ ца́рст­вую­щих. Иису́­се, Свет просиявших; Иису́­се, по делам судящий. Иису́­се, на­де́ж­до ищущих; Иису́­се, уте­ше́­ние страждущих. Иису́­се, сла́­во живущих; Иису́­се, не осу­ди́ мя. Иису́­се, очи́с­ти мя; Иису́­се, от­же­ни́ от ме­не́ уны́­ние. Иису́­се, Сы́­не Бо́­жий, по­ми́­луй мя. Иису́­се, даждь ми па́­мять вечную. Иису́­се, про­све­ти́ моя́ мы́с­ли сер­де́ч­ныя.

Кондак  10

Спас­ти́ хо­тя́ мир, Вос­то́­че вос­то́­ком, к те́м­но­му за́­па­ду - ес­тес­тву́ на́­ше­му при­ше́д, искупив прегрешения наши; те́м­же пре­воз­не­се́­ся и́мя Твое́ па́­че вся́­ка­го име́­не, и от всех ко­ле́н не­бе́с­ных и зем­ны́х слы́­ши­ши: Алли­лу́иа.

Икос  10

Ца­рю́ Пре­ве́ч­ный, Уте́­ши­те­лю, Боже и́с­тин­ный, от вся́­кия скве́р­ны очи́с­ти ны, я́ко­же очи́с­тил еси́ де́­сять про­ка­же́н­ных, и ис­це­ли́ ны, я́ко­же ис­це­ли́л еси́ сре­бро­лю­би́­вую ду́­шу Зак­хе́а мы­та­ря́, во­певае­м Ти, во уми­ле́­нии зо­ву́­ще:

Иису́­се, со­кро́­ви­ще не­тле́н­ное; Иису́­се, бо­га́т­ство не­ис­то­щи́­мое. Иису́­се, пи́­ще кре́п­кая; Иису́­се, пи­тие́ не­ис­чер­па́е­мое. Иису́­се, ни́­щих оде­я́ние; Иису́­се, вдов за­ступ­ле́­ние. Иису́­се, си́­рых за­щи́т­ни­че; Иису́­се, тру­жда́ю­щих­ся по́­мо­ще. Иису́­се, стра́н­ных на­ста́в­ни­че; Иису́­се, пла́­ваю­щих ко́рм­чий. Иису́­се, бу́р­ных оти́­шие; Иису́­се Бо́­же, направь мя ищущего. Иису́­се, Сы́­не Бо́­жий, по­ми́­луй мя.

Кондак  11

Пе́­ние все­уми­ле́н­ное возношу Ти: Иису́­се, по­ми́­луй мя и ис­це­ле́­ние даждь плоти моей, во­спеваю Ти: Алли­лу́иа.

Икос  11

Све­то­по­да́­тель­на све­ти́ль­ни­ка су́­щим во тьме не­ра­зу́­мия, пре́ж­де го­ня́й Тя Па́­вел, бо­го­ра­зу́м­на­го гла́­са си́­лу вну­ши́ и ду­ше́в­ную быс­тро­ту́ уяс­ни́; си́­це и ме­не́ те́м­ныя зе́­ни­цы ду­ше́в­ныя про­све­ти́, зо­ву́­ща:

Иису́­се, Ца­рю́ мой пре­кре́п­кий; Иису́­се, Бо́­же мой пре­си́ль­ный. Иису́­се, Боже мой вечный; Иису́­се, Со­зда́­те­лю мой пре­сла́в­ный. Иису́­се, На­ста́в­ни­че мой пре­до́б­рый; Иису́­се, Па́­сты­рю мой пре­ще́д­рый. Иису́­се, Вла­ды́­ко мой пре­ми́­ло­сти­вый; Иису́­се, Спа́­се мой пре­ми­ло­се́р­дый. Иису́­се, про­све­ти́ моя́ чу́вст­вия; Иису́­се, ис­це­ли́ мое́ те́­ло. Иису́­се, очи́с­ти мой ум; Иису́­се, озари се́рд­це мое́. Иису́­се, Сы́­не Бо́­жий, по­ми́­луй мя.

Кондак  12

Бла­го­да́тью освети всех, Иису́­се, дол­го́в ре­ши́­те­лю, и при­ими́ мя я́ко­же при­я́л еси́ Пет­ра́, от­ве́рг­ша­го­ся Те­бе́, и при­зо­ви́ мя, я́ко­же дре́в­ле Па́­вла, го­ня́­ща Тя, и услы́­ши мя, во­спевающего Ти: Алли­лу́иа.

Икос  12

Пою́­ще Твое́ во­че­ло­ве́­че­ние, вос­хва­ля́­ем Тя вси, и ве́­ру­ем со Фо­мо́ю, я́ко Бог еси́, се­дя́й со От­це́м и хо­тя́й су­ди́­ти всех. Тог­да́ у́бо спо­до́­би мя дес­на́­го стоя́­ния, воспевающего:

Иису́­се, Ца­рю́ пред­ве́ч­ный, по­ми́­луй мя; Иису́­се, врачеватель искусный, исцели мя. Иису́­се, из ру́­ки со­про­ти́в­ныя из­ми́ мя; Иису́­се, от ог­ня́ не­уга­си́­ма­го и про́­чих мук сво­бо́­ди мя. Иису́­се, цве́­те бла­го­во́н­ный, обла­го­уха́й мя. Иису́­се, теп­ло­то́ лю­би́­мая, со­гре́й мя; Иису́­се, хра́­ме пред­ве́ч­ный, по­кры́й мя. Иису́­се, оде́ж­до све́т­лая, укра­си́ мя; Иису́­се, би́­се­ре чест­ны́й, оси­я́й мя. Иису́­се, ка́­ме­ню дра­ги́й, про­све­ти́ мя; Иису́­се, со́лн­це пра́в­ды, осве­ти́ мя. Иису́­се, све́­те свя­ты́й, об­лис­та́й мя; Иису́­се, Сы́­не Бо́­жий, по­ми́­луй мя.

Кондак  13

О, пре­сла́д­кий и все­ще́д­рый Иису́­се! При­ими́ ны́­не мо­ле́­ние сие́ на́­ше, я́ко­же при­я́л еси́ вдо­ви́­цы две ле́п­те, и со­хра­ни́ до­стоя́­ние Твое́ от враг ви́­ди­мых и не­ви́­ди­мых, от на­ше́ст­вия недругов, от не­ду́­га и гла́­да, от вся́­кия ско́р­би и ра́­ны, и очисти нас для грядущего, во­спевающих Ти: Алли­лу́иа, алли­лу́иа, алли­лу́иа. (Кондак чи­та­ет­ся трижды)

Икос  1

Вседержи́тель, А́н­ге­лов Тво́р­че, от­ве́р­зи ум мой и язы́к на по­хва­лу́ пре­чи́с­та­го Тво­его́ име́­не, я́ко­же глу­хо́­му и гуг­ни́­во­му дре́в­ле слух и язы́к от­ве́рзл еси́, и, гла­го́­ла­ше зо­вы́й та­ко­ва́я:

Иису́­се пре­чу́д­ный, а́н­ге­лов удив­ле́­ние; Иису́­се ­ве́ч­ный, всех спа­се́­ние; Иису́­се пре­чест­ны́й, де́в­ствен­ных це­ло­му́д­рие; Иису́­се пре­ми­ло­се́р­дый, по́ст­ни­ков воз­дер­жа́­ние; Иису́­се пре­си́ль­ный, пра­ро­ди́­те­лей из­бав­ле́­ние. Иису́­се пре­сла́д­кий, па­три­а́р­хов ве­ли­ча́­ние; Иису́­се пре­сла́в­ный, ца­ре́й укреп­ле́­ние. Иису́­се пре­лю­би́­мый, про­ро́­ков ис­пол­не́­ние; Иису́­се пре­сла́­дост­ный, пре­по­до́б­ных ра́­до­ва­ние; Иису́­се пре­ди́в­ный, кре́­пос­те наше. Иису́­се пре­ти́­хий, мо­на́­хов ра́­дос­те; Иису́­се пре­ми́­ло­сти­вый, пре­сви́­те­ров сла́­дос­те. Иису́­се, Сы́­не Бо́­жий, по­ми́­луй мя.

Кондак  1

Воз­бра́н­ный Вое­во́­до и Бла́же, темноты́ по­бе­ди́­те­лю, я́ко воше́дше во ве́чную жи́­знь, по­хва́ль­ная вос­пева́ю Ти, ча́­до Твоё; но, я́ко име́яй ми­ло­се́р­дие не­из­ре­че́н­ное, от вся́­ких мя бед сво­бо­ди́, зо­ву́­ща: Иису́­се, Сы́­не Бо́­жий, по­ми́­луй мя.

Молитва

Иисусе, Сыне Божий, Люби нас. Сла́в­лю Тя и пречистое имя Твоё. Пес­но­сло́в­лю Тя, я́ко Те­бе́ ра́­ди От­ца́ по­зна́х; бла­го­слов­лю́ Тя, Его́­же ра́­ди и Дух Свя­ты́й в мир при­и́де;

Иисусе, Сыне Божий, услышь мя, воспевающего: «люблю Тя»!

 

Ещё раз напоминаем, что изменения в Акафисте произведены по минимуму так, чтобы текст от икоса к икосу поднимал сознание, а не опускал его, фактически, до нуля. Но, в остальном, мы не касаемся христианского мировоззрения, убирая, всё же, из текста излишнюю покорность и самоуничижение, заменяя негативный контекст на позитивный. Это позволяет нам к концу прочтения выйти на более высокий уровень восприятия или состояния души. Фактически, сознание выводится из рабского состояния (выше 10-го уровня гармонии, кроме 5 икоса с 8-м уровнем) и постепенно поднимается всё выше и выше, в конце оставаясь заведомо выше сотого уровня гармонии.

Прилагаются графики эмоционального восприятия текстов для оригинального (Рис. 3) и переделанного (Рис. 4) Акафистов. В настоящее время исследуется возможность создания Осветлённого Акафиста Иисусу Сладчайшему.

Просветление души при чтении Акафиста Иисусу Сладчайшему

Просветление души при чтении переработанного Акафиста Иисусу Сладчайшему

Желаем Вам новых высоких состояний души и прозрений при чтении  новых молитв.

 

Клыков Л.В.,   Черников А.В., Черникова А.Е.





Это статья с сайта: Единое Знание


Адрес этой статьи:
/modules.php?name=News&file;=article&sid;=320

Html format © G-g-s.